5 Mart 2010 Cuma

OLDU DA BİTTİ MAŞALLAH

iki gün önce terkedildim eski sevgilim tarafından.arkadaşlarım demişti ''ex'' ten ''next'' olmaz diye.bence de olmuyormuş zaten niye tekrar başladım anlamamıştım galeyane gelmiş bir birliktelikti ve ne yazık ki bir elmanın iki yarısı olamadık.ben hem deli hem hareketli biriyken o sakin sus pus birisi. belki de oda arkadaşımın dediği gibi, bir erkek eski sevgilisiyle onu terketmek için çıkar. olsun terketti beni umarım hedefine ulaşmıştırda mutlu olmuştur. hiç üzülmedim hatta terkedildiğime hiç bu kadar sevinmemiştim.ilişkiler bana göre değil sanırım taşıyamıyorum sevgiliyi.en iyisi bekarlık sultanlık :)
Gümüşdikenle en çok dinlediğimiz ve bağıra bağıra söylediğimiz Rashit' in dinazor şarkısını gönderiyorum ona :)
NOT: Sansürsüz halini dinlemenizi tavsiye ederim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder